Klacht: Ik heb met Ideal een storting gedaan naar Skrill

op 22 juli 2015 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb met Ideal een storting gedaan naar Skrill, het geld is afgeschreven van mijn bankrekening maar niet bijgeschreven in mijn skrill account,
Bedrag 550 euro
01005493191 Online payment Money
bookers
Kenmerk: 21-07-2015 23:52 002000
1005493191

Als het geld is bijgeschreven in mijn skrill account,

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van GlobalCollect beoordeeld.

Heeft op 23 juli 2015 om 05:03 geantwoord

het is nog niet opgelost en het geld is nog niet terug.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 23 juli 2015 om 12:46 geantwoord

22-07-2015 De heer / mevrouw Van Empel per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie GlobalCollect is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst.
22-07-2015 De heer / mevrouw Van Empel nogmaals per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie GlobalCollect is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Aangegeven dat GlobalCollect de betaling heeft doorgestuurd naar de organisatie waar de aankoop is gedaan. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst.

Alle klachten die gemeld zijn door Henny74