Klacht: Ik heb idial betaald op site van Turkish Airlines maar ik heb geen ticket ontvangen in mijn mail

op 06 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb vandaag, 05-09-2016 om 16.42 uur, vliegtickets geboekt op de website van Turkish Airlines. Ik heb mijn gegevens ingevuld en ben daarna aangekomen op de pagina om te betalen.

Hier heb ik gekozen voor een IDEAL betaling. Vervolgens heb ik gekozen voor ABN AMRO en ben daarna terechtgekomen op de IDEAL betaalpagina van ABN AMRO bank. Hier heb ik mijn bankrekeningnummer ingevuld en heb ik een bedrag van € 1267,56 betaald. Ik kreeg de melding ‘U hebt betaald’. Vervolgens klikte ik op de button ‘verder’, maar kreeg toen een foutmelding. Hierna heb ik op internet bankieren gekeken en zag dat het bedrag wel is afgeschreven. MAARR ik heb geen tickets per mail ontvangen. Ook heb ik gebeld met Turkish Airlines en die zeggen dat er geen reserveringen staan op mijn naam. Zou u mij ajb met spoed kunnen helpen, we moeten binnenkort al vliegen.

Ik wil het bedrag € 1267,56terugontvangen op mijn rekeningnummer.nl84 abna 0897578945

Ik wil graag dit snel opgelost wordt want ik wil op 14 oktober vliegen naar turkeije

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 06 september 2016 om 15:10 geantwoord

6-Sep-2016 De heer, mevrouw Duysak per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Bilent 77