Klacht: Ik heb gemeld dat ik niets wil afnemen en zeker geen abonement.

op 29 april 2017 over Garcinia Cambogia support in de categorie Gezondheidswinkels

Dit is een partij die in radar of een dergelijk ander programma moet komen. Ik heb ze gemaild, gebeld etc men reageert niet. Ik heb de spullen het proefpakket teruggestuurd. Ze adverteren met gratis maar voordat je het weet heb je €7.50 bezorgkosten en een abonnement erbij van €68 per maand. Nou ze krijgen van mij geen dubbeltje meer. Deze personen moeten ze echt hard aanpakken. Als consument heb je een retourrecht binnen 14 dagen.

Je behoort fatsoenlijk terug te bellen /mailen en gelijk te reageren als je iets annuleert.

Reactie van de melder van de klacht Juventus1897

3 maanden geleden - Als je dat vervolgens leest en je krijgt een klacht dan zorg je dat je reageert. Maar nee hoor email adres onvindbaar maken, telefoonlijnen creeëren waarbij je kan wachten tot je een ons weegt. Maar wel dreigen met verhogingen voor wanbetaling. Er is slechts een eenzijdig niet geldig contract. Jullie zijn boeven en stuur gerust een deurwaarder op mij af. Gelukkig zijn er meerdere slachtoffers. Mensen DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF ook geen proefpilletje gewoon niets.

Alle klachten die gemeld zijn door Juventus1897