Klacht: IK HEB GEEN SCHEERMESJES BESTELT VAN ESTELLE

op 03 februari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

IK HEB VORIGE JAAR EEN PROEFPAKKET VAN JULLIE ONTVANGEN VAN ESTELLE SCHEERMESJES DAARBIJ MOEST IK 3,95 VERZENDKOSTEN BETALEN. NU KRIJG IK VORIGE WEEK IN DE BRIEVENBUS VAN MIJ EEN PAKKET VAN 2 KEER 8 SCHEERMESJES VAN ESTELLEN IK HEB DIT NIET BESTELT BIJ JULLIE EN TEN 2DE HEB IK GEEN ABBONEMENT GENOMEN.
IK GA HET BEDRAG VAN 17.80 EURO NIET BETALEN WANT IK VIND ZELF DE SCHEERMESJES VAN ESTELLE NIET GOED EN VIND HET VEEL TE DUUR IK KAN DIT NIET BETALEN HEB ZELF GEEN INKOMEN.
DUS WAT KAN IK HIERMEE DOEN IK WIL DIT PRODUCT HELEMAAL NIET EN IK WIL NOOIT MEER DAT JULLIE WAT NAAR MIJ TOE VERSTUREN ZONDER TOESTEMMING WANT IK HEB HIEROM NIET GEVRAAGD

IK WIL DAT JULLIE ZO SPOEDIG MET EEN OPLOSSING KOMEN !!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Flexifront een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Flexifront

Heeft op 11 februari 2014 om 13:30 geantwoord

Geachte meneer,

U heeft niet opgezegd, vandaar dat er een vervolgzending is gekomen. Nu hebben wij alles geannuleerd voor u.

U kunt het laatste pakketje dat u ontvangen hebt retour afzender sturen (wel frankeren) of houden en betalen.

met vriendeljike groet,

Lisa van de berg
Courlux Klantenservice

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door aaraf