Klacht: Ik heb geen antwoord

op 12 juli 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Ik heb op 11-06-2016 heb ik een contact besteld met de ordernummer: DD01124137 het heet Pest eProtect Insect&Verjager ik heb misschien meer dan 5 keer geschreven en toen kreeg ik de heletijd automatiesche berichten waarbij ze tegen mij hebben gelogen met dat ik tot 2 werk dagen een antwoord zou krijgen maar tot nu heb ik nog steeds geen antwoord ik heb eerst een kapotte gekregen en toen moest ik het versturen betalen en de contact heb ik ook betaald maar heb ik niet gekregen en nu heb ik geen antwoord geen contact en geen geld ik ga nooit meer van deze bedrijf wat kopen ook al is het goedkoper I .Petrov

Dat ik mijn geld terug krijg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 13 juli 2016 om 10:39 geantwoord

Het is erg vervelend en niet de bedoeling dat de klant de bestelling heeft binnen gekregen zoals de klant dit naar ons heeft verstuurd.
Wij hebben de klant gevraagd of de klant de bestelling kan retourneren zodat wij (naar keuze van de klant) een refund kunnen doen of een nieuwe bestelling opsturen.
Wij hebben helaas nog geen retour mogen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ivona5
x