Klacht: Ik gebruik niet meer en ik moet elke maand betalen

op 13 september 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 14 september 2017 om 22:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Je laatste aankoop op Twoo voor het profiel dat je registreerde met dit e-mailadres, dateert van 4/4/2017. Mogelijk heb je die nog steeds niet betaald aan Klarna en rekenen zij hierdoor extra kosten. Ik raad je aan hen te contacteren en hen de nodige details omtrent het bedrag en de aankoop te vragen. Wellicht kunnen zij jou hierbij verder helpen.

Bij verdere vragen kan je ons contacteren via info-nl@twoo.com Alvast een fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door 141664