Klacht: Ik ben slachtoffer van fraude

op 02 juni 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Een crimineel heeft het facebookaccount van een vriendin gehackt. Hij of zij deed zich voor als mijn vriendin en heeft mij gevraagd om een betaling voor haar uit te voeren. (Was een verrassing voor haar man). Ik kreeg via de mail een link toegestuurd. Ik heb op deze link geklikt en de betaling uitgevoerd. De betaling is door global collect uitgevoerd. Nu ik probeer te achterhalen welke firma mijn geld heeft opgestreken loop ik tegen een muur aan.

Ik wil mijn geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 03 juni 2016 om 09:18 geantwoord

3-Jun-2016 Mevrouw Ritzen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door YFMF