Klacht: IK BEN HET BEU!

op 17 september 2012 over leadprovider bv in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zwaar over mijn toeren op dit moment want ik ontdek net toch weer een automatische afschrijving van LEADPROVIDER BV op mijn bankrekening. Ik ben het zat en sta op ’t punt aangifte te doen tegen het bedrijf. Aangezien ik op geen enkelee manier gebruik maak van hun diensten snap ik niet waar ze het lef vandaan hale dit steeds te doen. Het is alweer de 3e keer en ik heb zelfs meerdere malen contact proberen te krijgen maar geen reacties. De emmer is bij mij over gelopen en ik sta op ’t punt om binnen nu en 24 uur asngifte te doen als dit niet NU meteen stopt en ik mijn geld terug krijg!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug van alle 4 de afschrijvingen!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door leadprovider bv in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat leadprovider bv een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

leadprovider bv

Heeft op 17 september 2012 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte consument,

Bedankt voor uw klacht. Helaas heb ik te weinig informatie van u om te achterhalen aan welke onderneming refereert. Bij de betaalomschrijving wordt t.a.t. vermeldt welke onderneming u een product van afneemt. Indien u mij deze gegevens zend op sales@leadprovider.nl kan ik uw account nakijken en uiteraard indien er een fout gemaakt is corrigeren. Wij bedanken u voor de interesse.

Vriendelijke groet,

X Leadprovider.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van leadprovider bv beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door sambibokoke