Klacht: Ik ben heel erg kwaad

op 28 mei 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ik ben zo kwaad dat ik veel wil zeggen dat jullie niet zou fijn vinden om te horen maar ik ga me best doen om te kunnen nu uitleggen wat aan de hand is allemaal… Jullie en jullie bedrijf hebben allemaal schijt aan u bezoekers gasten of wat dan ook… Ik vind dat de duivel speel van jullie dus Roulette helemaal nep is dus dat word niet eerlijk gespeeld bedoel ik en de personeel bevalt mij niet vooral die kale hoofde en zo met blonde haren vrouw ben hun namen kwijt , de non verbale communicatie en soms ook de verbale is niet normaal. ik vind sommige mensen rasistish ik snap niet hoe kunnen Zoke mensen in zo plek werken. Jullie dus De Holland casino Nijmegen !!! Gaan mensen leven kapot maken dan kan jullie rustig gaan slapen, ik vind of misschien jullie zijn illuminatie of zo… IK BRN IN DEZE MAND 6 OF 7 keer of meer NAAR HOLLAND CASINO IN NIJMEGEN GEWEEST ALLEN DEZE MAND HE ELKE KEER 1000 misschien of 1500 euro verloren zonder na te denken waar ik mee bezig ben. Ik ben een gokverslaafde denk ik ven nu in behandeling in verschillende plekken zonder te beheersen heb ik geld uitgegeven terwijl ik het niet mog doen ik kan me huur niet betalen ik kan niet gaan eten drinken roken en cetra dat is verslaving he ik ben zo vaak gesproken door jullie collega’s als jullie zien dat mens verslaafd is Wrm laat jullie nog binnen ? Ik heb gezondheid problemen gekrijgen door gokken. Hier voor heb ik 1 jaar verbod gekrijgen van jullie maar nu heb ik zelf aangevraagd is niet normaal wat jullie doen denk zelf na als je gaat 6 of 7 keer gokken en elke keer duizend of soms meer hoe kan je na zoveel geld te spelen niet eens klein beetje van je geld terug krijgen winnen… Jullie krijgen miljoenen ik wil graag mijn geld terug dat ik kan me huur betalen en eten… Ik ben heel erg kwaad ik vind tog dat niet eerlijk gespeeld word kan jullie ook kameras terug draaien kijken allemaal. Ik ben zo kwaad dat jullie kunnen niet voorstellen.

Als ik me geld terug krijg dat ik me huur kan betalen en eten dan is goed en wil nooit meer niet binnen komen het gaat niet goed!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 23 juni 2016 om 11:22 geantwoord

Heeft op 28 juni 2016 om 16:13 geantwoord

Fuck jullie bepalde medewerkers die naar de heel gaan

Reactie van de melder van de klacht Artur333

6 maanden geleden - Fuck jullie allemaal