Klacht: Ijshoorn

op 01 februari 2014 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik ging vanavond 2mc flurry’s en een ijshoorn kopen bij de mc Donalds. Ik vroeg aan de medewerker of hij het ijshoorntje omgedraaid in een plastic bekertje wilde doen omdat dat makkelijker te vervoeren is met de auto. Hier kreeg ik als antwoord dat dat niet gebruikelijk is omdat het dan een duurder ijsje is???? Ik was verbaasd mijn man doet dit wel vaker en wordt er nooit een probleem van gemaakt dat zei ik nog ging die persoon een hele discussie aan. Dus wanneer een ijshoorn(0,75) omgekeerd in een plastic bekertje gaat is het eigenlijk een Sunday van 2,25 volgens hem. Ik vond dit vreemd. Er viel niet met deze persoon te praten na een hoop gemopper heeft hij het toch gedaan( liet duidelijk merken dat hij het er niet mee eens was). Ik vind dit een belachelijke toestand.

Dat ze mensen ook gewoon kunnen behandelen. Ik vraag niet om iets geks naar mijn mening. Een excuus zou op zijn plaats zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mc dodo