Klacht: iets gekregen wat ik niet besteld heb

op 29 april 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een pakketje van 5 maskers met een factuur van €29,85 gehad. Heb dit nooit besteld en ga dit zeker niet betalen.
Ik weet niet hoe het verder gaat maar ik ga echt niks betalen.

Als we geen aanmaningen krijgen en ze ons met rust laten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 29 april 2017 om 16:55 geantwoord

Beste ,

De bestelling is verwerkt naar aanleiding van het invullen van het bestelformulier en het bevestigen van de te ontvangen hoeveelheid in het keuzemenu. Als u niet vooraf betaalt, dan wordt de bestelling per factuur verwerkt.

Als u van mening bent dat uw persoonlijke gegevens zijn misbruikt en u deze niet zelf heeft opgegeven, dan willen we u verzoeken om aangifte te doen van identiteitsfraude bij de plaatselijke autoriteiten. Stuur ons s.v.p. een kopie van deze aangifte als u gebruik van deze optie wenst te maken.

Zo niet, dan kunt u de bestelling naar ons retourneren binnen de retourperiode of u kunt de bijbehorende factuur betalen.

Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd met de retourinstructies.

Onze excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door lisamurk