Klacht: Iets beloven maar niet nakomen!

op 12 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Het is echt een bar slecht bedrijf qua klantenservice.
Ik wil 2 weken geleden een tegel bestellen niet mogelijk omdat er zogenaamd 0 stuks geleverd kunnen worden.

Nu vandaag zijn de tegels ineens te bestellen maar zoals je raad zonder de korting dit scheelt honderden euro’s.

2 weken geleden gewoon netjes gevraagd via de klantenservice een voorbestelling te plaatsen inclusief screenshot: Nee meneer dit is niet mogelijk het product gaat mogelijk uit het assortiment dit lijkt mij er meer op iets beloven en het niet nakomen. Ook vandaag met de klantenservice hierover gebeld nee niet nee dit nee nee nee . . het is tevens niet de eerste keer ik dit bij praxis meemaak!

Alle recensie’s liegen er niet om de klantenservice is van de laagste laagste kwaliteit mogelijk!!

Dat er gewoon netjes naar het dossier wordt gekeken en ik tijdig heb gevraagd een voorbestelling te doen ik heb namelijk meteen de dag in de aanbieding waren ze willen bestellen het lijkt me sterk deze zo snel niet meer te bestellen zouden zijn ....

Ik ga niet voor dezelfde tegels honderden euro's meer betalen!
Graag contact met een passende oplossing

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marvine