Klacht: iemand heeft mijn gegevens misbruikt

op 04 april 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik maak een bezwaar over miskuik van mijn gegevens.

dat ik niet de rekening van 70,63 moet betalen want ik ben de persoon niet en heb nog nooit gebruik gemaakt van jullie site.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Vriendelijk dank voor uw bericht. Helaas kunnen wij de door u meegestuurde bijlage niet openen. Het door u opgegeven referentienummer is niet bekend. Graag ontvangen wij via [email protected] een mail met daarin het volledige referentie- en dossiernummer van het incassobureau. We kijken dan graag wat wij voor u kunnen betekenen. Bij voorbaat dank!Met vriendelijke groet, Shakira – Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 24 april 2013 om 15:24 geantwoord

We hebben een kopie van aangifte ontvangen. De veiling is inmiddels geannuleerd en we hebben het incassobureau opdracht gegeven om het dossier te sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door fatima64