Klacht: Iemand doet zich voor als mij

op 03 september 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Hallo , ik ben er gisteren achter gekomen dat ik twee profielen bij jullie heb maar dit ben ik helemaal niet iemand heeft mijn foto’s van Facebook gebruikt voor deze profielen te maken en dat ook nog onder mijn naam graag zou ik willen dat deze verwijdert kon worden

Als deze twee profielen volledig weg zijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Geef je me even de profielnaam, leeftijd en locatie van beide profielen alsjeblieft? Alvast dank voor je medewerking!

Reactie van de melder van de klacht Joyce van roosbroeck

3 maanden geleden - Joyce van roosbroeck En dat eerste profiel staat op dat ik in Blaasveld woon en dat ik 20 jaar ben zelfs mijn geboortedatum staat er bij : 28/09/1995 En dat ander profiel Ook op joyce van roosbroeck en ik woon dan in boom ben 20 jaar en staat ook mijn geboortedatum op , kunnen jullie alsjeblieft zorgen dat dit weg gaat want dit ben ik niet iemand gebruikt mijn foto's van Facebook , als je het nodig hebt stuur ik een mail van mijn paspoort of zo om te bewijzen dat ik het ben Ik heb naar een telefoonnummer of een mail van twoo gezocht om contact te maken maar dit is dus nergens te vinden Met vriendelijke groeten joyce

Reactie van de melder van de klacht Joyce van roosbroeck

2 maanden geleden - Nog altyd geen antwoord gekregen vind het zeer ongehoord van twoo.com dat die profielen er nog altyd opstaan !

Reactie van de melder van de klacht Joyce van roosbroeck

2 maanden geleden - Nog steeds geen antwoord !

Reactie van de melder van de klacht Joyce van roosbroeck

2 maanden geleden - Vind het niet normaal en voel mij zeer machteloos in deze situatie , ik zie andere domme dingen opgelost worden maar iets belangrijk zoals dit niet kan er iemand alstublieft helpen ,

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:23 geantwoord

Goedemorgen Joyce,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inderdaad nog geen antwoord had gekregen op het laatste bericht dat je stuurde omtrent je klacht. Onze oprechte excuses hiervoor.

Het profiel met locatie Boom werd reeds verwijderd, en ik heb zonet ook het profiel met locatie Blaasveld voor jou verwijderd.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce van roosbroeck