Klacht: Iemand anders heeft mijn account gebruikt

op 03 oktober 2017 over Ebay in de categorie Internetshops - Advertenties

Ik heb ongeveer een maand geleden een bericht van ebay gekregen dat er een product op mijn account verkocht was. Dit vond ik nogal raar omdat ik nooit gebruik maakte van ebay. Ik heb in het verleden wat oordopjes gekocht maar meer niet.
Het ging om 50 unicorn brushes, verkocht voor een paar honderd dollar. Hier had ik helemaal niet mee te maken. Dus, klachtenservice gemailt, mailtje terug ontvangen. Ik werd door verwezen en er zou contact met mij opgenomen worden. Sindsdien niets van gehoord (behalve dat mijn account vergrendeld werd).
Nu, 3 oktober, krijg ik ineens een mailtje dat ik verkoperskosten moet betalen en zo snel mogelijk. Dus ik log weer in met mijn oude account. Blijkt er dus niet gedaan te zijn. Alles staat er nog, er wordt zelfs verwacht dat ik producten ga opsturen.
Ik weet niet wat ik moet nu. Ebay heeft geen telefonische klantenservice en het mailsysteem blijkt dus half te werken.

Ik heb overigs geen geld ontvangen van de producten. Er is niet binnen gekomen of uit gegaan terwijl mijn paypal gekoppeld is aan mijn ebay. De email conversatie met de klantenservice kan ik naderhand toevoegen.

Zodra de facturen zijn opgelost of teruggedraaid

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ebay

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ebay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Levi Ubbink