Klacht: IDEAL boeking wel betaald maar niet ontvangen (Agoda)

op 13 juni 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Beste GlobalCollect,
Ik heb via Agoda.com een boeking gedaan en betaald met IDEAL.
Toen ik de betaling had uitgevoerd kreeg ik een bevestiging dat het betaald was en afgerond.
Vervolgens krijg ik een mailtje dat Agoda de betaling niet ontvangen heeft: In regards to your IDEAL payment for your booking , your payment was not approved by IDEAL. As such your booking request could not be ed and has now been cancelled.. Op hun website staat het ook als gecancelled.
Vervolgens bel ik Agoda, en die zeggen het geld niet te hebben ontvangen.

Het bedrag is van mijn rekening afgetrokken, naar de volgende rekening: NL14 RABO 0155 5032 19. Referentie e.d. staat er ook bij, mocht dit nodig zijn voor verder bewijs.

Ik wil mijn boeking bevestigd hebben, d.m.v. dat jullie het geld netjes doorsluizen naar Agoda (of hoe dit ook precies werkt).
Indien dit niet kan wil ik mijn geld terug.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 juni 2018 om 14:52 geantwoord

15-Jun-2018 De heer Siers per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Wmmie