Klacht: Ideal betaling zoek maken en daarna vragen opnieuw te betalen

op 07 juli 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik ben al enige weken met Cannock Chase in conclaaf om een ideaal betaling van € 108,48, op https://betalen.ccc.nl/vorderingen.phtml staat de € 108,48 als niet verwerkte ideal betaling en nu al weken beweren ze dat er geen betaling is, ik heb zelfs meer betaald dan op de bovengenoemde webpagina. Deze mensen maken je helemaal gek, afgelopen vrijdag 1 juli j.l. ontving ik een mail of ik even de openstaande bedrag wil overmaken, dit is echt lef hebben, ze hebben de complete vordering al ontvangen alleen is een deel niet verwerkt, maar toch willen ze dat er opnieuw betaald word. De overheids dienst maakt mensen helemaal kapot, ik heb hun opdrachtgever GBLT al ingelicht.

Als de openstaande / onverwerkte IDEAL betaling van € 108,48 is verwerkt en de zaak sluiten en doorgeven aan GBLT. En een excuus brief met oprechte excuses is ook wel op zijn plaats, ivm hoe wij behandeld zijn door deze organisatie.

Kenmerk / dossiernummer : B21433801

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 11 juli 2016 om 15:47 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U heeft vandaag meerdere malen contact gehad met ons contactcenter. Zij hebben u de situatie toegelicht en verzocht nadere informatie toe te sturen.

Conform afspraak met onze medewerkers verzoeken wij u deze informatie aan te leveren via teambelastingen@ccc.nl onder vermelding van het dossiernummer B21433801 zodat wij een en ander verder kunnen nagaan.

Met vriendelijke groet
Cannock Chase