Klacht: IDeal betaling niet altijd aan te bevelen!!

op 16 augustus 2017 over thuisbezorgd.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

Eten vooraf bij Chinees besteld via thuisbezorgd voor 17:00.
Thuisbezorgd stuurt me een mail,de bestelling kan door redenen niet worden geleverd dus word geannuleerd. Het bedrag wat ik via iDeal al heb betaald kan 10 dagen duren voordat ik het terug op de rekening heb!?(zéér slechte service).
Vervolgens krijg ik om 16:15 telefoon van de chinees zelf,ze kunnen de bestelling tóch leveren,maar moet ik wel aan de deur nog eens contant betalen.
Enfin wat een gedoe!!!Mijn €18,25 van iDeal moet nog terug op mijn rekening(nu een week geleden).
Ik vind het schandalig!! Slechte systemen…ik kan ook niet nu eten bestellen en volgende week ergens betalen! Maar als je wat terug moet krijgen,wacht je….en wacht je…en wacht je

Betere service! Als thuisbezorg iets annuleerd wil ik ook gelijk mijn geld terug.
Heb niks aan antwoorden van, ja dat gaat via iDeal ,daar hebben wij geen invloed op. Regel het dan beter!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tasj