Klacht: Ideal betaling is niet doorgestort naar beginstigde

op 18 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een betaling via iDeal gedaan naar een Bloombex-options.com via hun website maar deze betaling is niet door hun ontvangen en op de afschrift staat als begunstigde Global Collect. De betaling is wel van mijn bankrekening afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Als het geld doorgestort wordt naar de begunstigde (bloombex-options.com) beschouw ik het als opgelost. Anders wil ik mijn geld teruggestort hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 19 mei 2016 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

19-Mei-2016 De heer Tjokrodikromo per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Jerrel Tjokrodikromo