Klachten over iCarambanl

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over iCarambanl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van iCarambanl in de categorie Computerwinkels

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Dhr. Bounou

Klacht van amrani op 03 juli 2013 over iCarambanl in de categorie Computerwinkels

Op 27 maart 2013 heb ik via de site van i-caramba een zogenoemde shishapen besteld en betaald ( € 6,95 )De levering zou na 19 dagen plaats vinden. We zijn nu ruim 3 maanden verder en nog niets mogen ontvangen. Op mijn... Lees meer

icaramba

Klacht van dianajaap op 05 mei 2013 over iCarambanl in de categorie Computerwinkels

Ik heb via internet bij Icaramba opzettandenborsteltjes en een adapter voor een samsung tablet gekocht de aanbieding was uitsluitend voor de verzendkosten , ik heb daarvoor twee vouchers gekregen die ik niet hoefde in te wisselen omdat de produkten naar huis... Lees meer

Opgelicht of niet!

Klacht van papabas op 26 april 2013 over iCarambanl in de categorie Computerwinkels

Ik ben op 5 mrt 2013 ingegaan op het aanbod van 12 Oral B opzetborstels tegen een vergoeding van de verzendkosten. Tot op heden heb ik deze niet mogen ontvangen, terwijl de levering tijd hooguit 3 weken zou zijn. Lees meer