Ik heb anderhalve maand geleden een salontafel van Vince Design besteld via iBood. Na ontvangst heb ik de tafel nagekeken en heb ik op meerdere plekken beschadigingen geconstateerd op de tafels (set van 3). Na contact met de klantenservice kon... Lees meer
September pan besteld en betaald zou in oktober geleverd worden. In oktober bericht pan is afgeleverd. Niet bij mij. Na klacht te hebben ingediend werd mij gevraagd bij de buren te vragen. Dit gedaan en doorgegeven ook hier niet ontvangen.... Lees meer
Onlangs heb ik via een aanbieding bij ibood een mooie (dacht ik) kast besteld. Na een tijd werd deze eindelijk bij mij bezorgd. De verpakking zag eruit alsof het product al een keer geopend was. Dus dat voorspelde weinig goeds.... Lees meer
Ik heb onlangs Keter Brightwood Kussenbox | 455 liter besteld. Deze bestelling zou al twee keer worden geleverd. Ik heb speciaal laten bezorgen bij mijn ouders. Deze waren op beide momenten thuis, maar geen levering. Dit is vaker gebeurd bij... Lees meer
Ik heb mijn zending van 25 juni niet ontvangen en geen reactie op vragen en verzoek tot geld terug. Lees meer
Hoody besteld maar ze hebben de verkeerde maat opgestuurd.
21/06 Alle mogelijke kanalen (telefoon, mail, contacformulier, twitter, facebook) geporbeerd. Nergens reactie. Inmiddels 9 dagen verder dus nog 5 dagen en dan is retourneren niet meer mogelijk? Lees meer
05 maart heb ik een iRobot Roomba 675 Wifi Robotstofzuiger gekocht, sinds 06 juni is deze robotstofzuiger defect.
• 06 juni melding gemaakt via mijn IBOOD, maar wat ik bij hoofdcategorie en subcategorie in het contactformulier moet invullen was niet mogelijk. Ik... Lees meer
Op 21 mei 2020 is er een bestelling geplaatst met ordernummer SO413608. Na meerdere pogingen om contact te leggen (zowel telefonisch als per mail) is er een belofte gedaan om een Post onderzoek te starten, dit is tot op heden... Lees meer
Op 27 mei heb ik ibood een mail gestuurd omtrent een vraag met prijsverschil. Als automatisch bericht terug gekregen dat ik binnen 1 a 2 werkdagen een reactie terug kan verwachten.
Helaas geen reactie terug gekregen. Daarom om 11-6 nogmaals een... Lees meer
Wil mijn sonicare tandenborstels van Philips aanbieden voor garantie, ze hebben het 10 mnd volgehouden alle twee kapot in precies 1 week van elkaar!
Krijg geen reactie van ibood op mijn mails. In hun FAQ staat contact opnemen met Philips komt... Lees meer