Klacht: I phone 6 jeroen Sanders

op 12 juli 2017 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Hoi, het probleem is ongeveer 8 maanden terug begonnen met een defect wat telkens gerepareerd zou worden alleen niet gebeurt bleek te zijn bij terug komst uiteindelijk na 5 keer op en neer en telkens een nieuw leen toestel deed hij het weer alleen vermoede ik dat het niet mijjn eigenl telefoon was na een tijdje ging mijn scherm stuk en moest ik hem helaas weer op sturen daar bleek dat mijn imeinummer
Niet klopte (oftewel een ander toestel) nu ben ik mijn eigen telefoon inmiddels alweer dik 12 weken kwijt ik vind dit echt schandalig alleen heb het idee dat ik niet veel kan doen want heb al eerder een mail gestuurt.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn eigen toestel terug krijg en niet een oud toestel wanneer iets niet meer te maken valt moet ik een nieuwe krijgen en niet 1 met beschadigingen ik betaal hier tenslotte gewoon voor alleen heb ik al 8 maanden een leen toestel wat gewoon minder is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroennikkie