Klacht: i phone 5

op 29 maart 2013 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

mijn klacht is dat als je een telefoon besteld je een maand moet wachten op je telefoon dit slaat nergens op
en nog een klacht dat is als je iets wilt opzeggen bij kpn over je mobiel dat het niet kan in de winkel en als je dan belt dat ze daar zeggen dat het alleen in de winkel kan hoe dan mis wordt het tijd dat ze eens goed les geven bij kpn want ze snappen er zelf allemaal niks van en dan ben ik in de winkel geweest en zeggen ze dat het is op gezegd en dan blijkt het niet zo te zijn dus kan ik alweer voor de 5de x naar de winkel gaan op het weer te regelen en weer een uur in de winkel kan gaan staan ik ben over gestapt naar kpn maar heb daar nu al spijt een service van lik me ….

dat het gewoon goed geregeld moet worden en iedereen bij kpn snapt hoe het werkt en niet een of andere lambal achter de telefoon zetten die er niks van snapt

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 02 april 2013 om 10:26 geantwoord

Beste vdgouw,

Vervelend dat je zo lang moest wachten op je toestel. Helaas zijn we hiermee afhankelijk van onze leverancier. Mijn excuses voor het ondervonden ongemak.
Opzeggingen kunnen altijd en alleen gedaan worden door de klantenservice. De winkel kan geen orders annuleren. Op het moment dat er gebeld wordt met de klantenservice dient er te worden gekozen voor de optie opzeggingen. Hier kun je gemakkelijk je order aanpassen of opheffen, mits je binnen de gestelde zichttermijn zit.

Daan
KPN Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door vdgouw