Klacht: dhr

op 19 oktober 2012 over hypotheekvisie Emmen in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

oversluiten van een hypotheek wat meer als een jaar heeft geduurd, waarin wij emotioneel en financieel schade hebben geleden. Waar wij zeggen wij betalen de rekening niet. Jaar lang twijfel aan medewerker gehad, hoofdkantoor ingeschakeld, weinig resultaat. slechte dossiervorming stukken meerdere malen moeten aanbieden. Medewerker waarvan wij wisten dat deze slecht functioneerde via interne mededeling naar ons. Uiteindelijk ontslagen en wij de volle rekening en schade hebben. waarvan 1 jaar al banksparen a 5,05 % mis zijn gelopen etc. De keren die ik heb moeten bellen, rijden naar Emmen om stukken weer aan te leveren etc. Mijn vrouw over de rooie de notaris die het een hoofdpijnhypotheek noemt en volle begrip heeft en daarnaast zijn hulp aanbiedt bij dossier indien wij dit nodig hebben.

Gewenste Oplossing:

schadevergoeding vervallen van totale rekening incl bereidstellings provisie van nationale nederlanden (ook buiten onze schuld) etc.

Alle klachten die gemeld zijn door altosch