Klacht: Hygiene/personeel

op 27 augustus 2016 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Dan zijn we weer na een hele jaar hard te hebben gewerkt om te genieten van de attracties/zwembaden.
Maar dit jaar was het gronduit smerig dan vorige jaar.
We hebben zelf erover nachedacht om het gehele vakantie af te blazen na onze eerste dag in het accommodatie want dit was belachelijk.

Ze rijden het terrein op en af met een mapje en die zouden de schoonmaak controleren maar dit kan mijn zoon van 2 beter nog regelen. Het is gronduit smerig we hebben ons meer verscholen voor de insecten dan dat we in het huisje rondliepen.

We hebben chloor gekocht want de badkamer die zat vol met insecten en muggen en bloedvlekken van de eerder doodgeslagen muggen door de voorgaande bezoekers.

De vloer is zwart van viezigheid ik walg van mijn vakantie hier.

Is dit wat wij elke jaar kunnen gaan krijgen hoe moet ik mijn kinderen gaan uitleggen dat we geen slagharen meer gaan bezoeken.

Wanneer slagharen met een nette oplossing komt want biet iedereen kan een vakantie veroorloven en dan ga je krijg je dit

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raviejj