Klacht: hygiene

op 20 juni 2016 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Bij La Place Kronenburg Arnhem is het mij en meerdere mensen opgevallen dat medewerkers met bloten handen werken. Zij komen in contact met het eten en voeren daarnaast meerdere werkzaamheden uit. Met blote handen worden er broodjes belegd. Vervolgens wordt dezelfde medewerker een vuilnisbak geleegd. Ook heb ik gezien dat er medewerkers zijn die met hun blote handen in aanraking komen met etenswaren alswel met geld ivm kassawerkzaamheden. Tussen door wordt er geniesd of een schoonmaakdoekje gepakt om vervolgens weer verder te gaan met de etenswaren.
Ik vind het zeer onhygienisch hoe er gewerkt wordt. Mijn collega,s ook.

Als er handschoenen worden gebruikt. Mensen die in aanraking komen met eten geen vuilnis of geldtaken hebben zonder extra hygienische maatregelen te nemen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 22 juni 2016 om 17:52 geantwoord

Geachte mevrouw Blok,

Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de hygiëne bij de La Place Kronenburg dit is uiteraard niet de bedoeling. De klacht zal opgepakt worden door de horecamanager van La Place Kronenburg Arnhem. De Gastenservice zal contact met u opnemen over de verdere afhandeling van deze klacht.

Nadine Steen
Gastenservice La Place

Alle klachten die gemeld zijn door roosmister