Klacht: Huurwoningen.nl

op 21 juni 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Heel even, echt nog geen maand lid geweest voor 19,95 per maand. Nu een claim van 59,95. Wat een oplichtersbedrijf. Lid ben je zo, opzeggen bijna onmogelijk. Zogenaamde mails naar een oud adres verzonden kan ik niet na gaan

Kwijtschelding

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 14:49 geantwoord

Goedemiddag Francois,

Ik ben voor je gaan zoeken in ons systeem. Hierbij kan ik zoeken op achternaam of op e-mailadres. Maar helaas heb ik geen account kunnen vinden op de gegevens die u hier heeft neergezet.

Graag wil ik dit samen met u oplossen, hiervoor heb ik alleen wel wat gegevens nodig. Op welk e-mailadres heeft u de mails ontvangen?

Ik zie je reactie tegemoet, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Maaike
Huurwoningen.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 19:07 geantwoord

Reactie gemaild zoals boven gevraagd, afwachten hoe er gereageerd word. Tevens geen mailadres van deze dame, geen telefoonnummer dus via contact op de site gereageerd

Alle klachten die gemeld zijn door Havane