Klacht: Onterecht kosten

op 10 november 2019 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb binnen het termijn mijn account op gegeven omdat ik op huurstunt alleen woningen vond waar er 400 euro contractkosten gevraagd werden. Alsnog zag ik later dat mijn account alweer open stond, dus heb ik die nogmaals verheven. Vervolgens contact op genomen met huurstunt die toegaven dat mijn account 2 malen opgeheven waren maar dat de enige manier dat de abonnement stop gezet kon worden via een brief gedaan kon worden. Wat natuurlijk heel vreemd is gezien ze een knop hebben waar je je account mee kunt opgeven. Nu hebben ze me nogmaals een incasso gestuurd, van een service die ik nooit heb kunnen gebruiken en optijd heb opgeheven.

Huurstunt gebruikt vieze en onterechte manieren om aan je geld te zitten.

Wanneer zij mijjn incasso verweideren en mij nooit meer benaderen! Voor toekomstige studenten, wil ik dat hun transparant zijn en aangeven dat ongeacht het verwijderen van je account binnen het gegeven termijn zij alsnog je account als actief zien zodat zij je kunnen bekostigen. Of ben een eerlijk bedrijf zoals de andere bedrijven in Nederland en zorg gewoon dat als klanten hun accounts de 1ste keer verweideren dat hun ook niet weer actief gezet worden, en kosten betalen die niet kloppen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurstunt.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 11 november 2019 om 15:51 geantwoord

Beste Warda,

Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat je op 26 juni een Premium Account hebt aangemaakt en dit account voor het eerst op 6 juli hebt stopgezet.

Vervolgens zien we dat je het Premium Account opnieuw hebt geactiveerd. Op 24 juli doe je opnieuw een opzegging.

In principe zijn beide opzeggingen op tijd geweest. De stopzetting van 24 juli was namelijk ook nog op tijd voor de verlenging van 26 juli. Het account is dan ook alleen maar actief geweest van 26 juni tot 26 juli.

Uiteraard kan je een Premium Account ook via het account of via de klantenservice stopzetten. Dit hoeft niet perse per brief. Deze informatie heb je ook per mail gehad.

De vermelding die je doet dat Huurstunt.nl scam is vind ik dan ook onterecht en zien we graag verwijderd.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Groet,
Jasmijn