Klacht: huur

op 19 september 2018 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Geachte HeerMevrouw ,

Ik schrijf dit mail aan uw omdat ik helemaal geen raad , moed , hoop meer hebt en van jullie een steun wilt krijgen.

Wil een huis huren en wilt een urgentie ervoor krijgen , want mijn vrouw die is momenteel zwanger en heb nog geen onderdak waar ik al een lange tijd oozoek naar bent en alles ervoor hebt gedaan om het te kunnen vinden.

Weet in godsnaam niet wat ik moet doen met een zwangere vrouw en geen onderdak.Slaap momenteel in mijn eigen bedrijf en ben daar nu helemaal klaar mee , kan dit niet meer mijn gamilie aan doen.

Ik wil geen geld geen steun , wil alleen een huis waar ik met mijn familie en mijn kind kan verblijven , als u me hierbij willen helpen heel graag want wil zelf niet aan narige dingen denken.

Wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd.Gemeente stuurt me naar woningvestiging en het woonvestging stuurt me terug naar de gemeente ?! Zo kunnen we natuurlijk blijven doorgaan , had gevraagd voor urgentie maar er werd gezegd dat zwangerschap zonder onderdak.niet onder urgentie valt , dus jah dan vraag ik me af geen urgentie geen woning dus dan ook echt niks .

Geachte HeerMevrouw ,

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door volkan irmak