Klacht: dubbele betaling niet terug betaald/ondanks tijdige opzegging blijft men maar rekeningen verzenden/1 besteld 4 verstuurd en 3 gefactureerd/geen enkele reactie op 12 emails en een brief/mijn niet bestaande schuld “doorverkocht”aan Lindorff, etc.

op 12 februari 2014 over Huts.eu in de categorie klachtmelden

Ik wil ze graag voor de Rechtbank zien, want door verkopen van niet-bestaande rekeningen is oplichting/niet terugbetaling van teveel betaalde kosten is diefstal/dat switchen van mijn persoonsgegevens is een inbreuk op mijn op mijn privacy en levert mij zakelijke schade op. De zojuist geplubiceerde accountantsgegevens kloppen niet/de FIOD zou eens een flink aantal mensen met de KPN moeten, dan wil ik ze wel een paar hints geven/Lindorff zou tegen de KPN aangifte wegens oplichting moeten i.v.m. het verkopen van niet-bestaande rekeningen/ De Heer Blok koopt een flink pakket KPN-aandelen bij, terwijl hij uiteindelijk verantwoorde man is voor KPN-wanbeleid (of weet die meer ? Er zijn al vaker Nederlandse bedrijven aan buitenlandse bedrijven !)

Mij kunnen ze daar niet meer tevreden ! Gedonder met Webmail/springt over e-plus/

Ik wikkel al hun produkten af en dat kost veel en hier krijgen ze een realistische claim voor/Ik informeer het OM over hun praktijken/betrokken organies bij en de overheid/FIOD. Er wordt al met meerdere anderen overleg gepleegd omdat wij ons niet meer laten piepelen. KPN: minder adverteren en de alleen in naam nog bestaande weer optuigen/tevens de Logistiek reorganseren, want die zijn nog niet om een order fatsoenlijk uit te leveren. VIVA MEXICO ! Kan alleen maar beter worden. Dat zou tevens het einde moeten beteken van De Bende van Blok !

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huts.eu

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huts.eu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janhuts