Klacht: Husky honden aan de zeeuwse kust

op 02 februari 2014 over Husky event Groede in de categorie klachtmelden

Zojuist heb ik voor 38 euro een avond gewonnen in Breskens. Houthakken, raclette, strandrit met huskyhonden. Klinkt helemaal leuk. Helaas kwam ik erachter dat ik aan benzine alleen al meer dan 70 euro kwijt zal zijn. Dat is dan mijn fout en mijn probleem.
Alleen ging ik na het winnen even googelen voor adres en route en ontdekte iets vreselijks!!
Er is niet 1 goede of zelfs maar matige review over dit bedrijf. Het is smerig, onverzorgd en de honden schijnen ook niet goed verzorgd. Er schijnt op facebook over geschreven te zijn en een paar maanden geleden heeft het bedrijf een proces gehad ivm verwaarlozing honden. Mensen gebruiken termen als horror en afschuwelijk. Ik wil er nu niet meer naar toe, want het is heen en terug bij elkaar ruim 5 uur rijden. Maar ik wil ook niet de gewonnen veiling betalen. Ik vind dat een bedrijf als vakantieveilingen zijn goede naam heeft hoog te houden. Ik ging er vanuit dat de veilingen die jullie aanbieden bij goede en betrouwbare bedrijven zijn. Vandaar dat ik hoop dat dit bij jullie niet bekend was en dat ik de veiling niet hoef te betalen. Hopelijk gaan jullie het bedrijf natrekken en zonodig uit jullie pakket halen. Hieronder de link met reviews.

Ik wil niet de gewonnen veiling betalen.
Hopelijk gaan jullie het bedrijf natrekken en zonodig uit jullie pakket halen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Husky event Groede

Alle klachten die gemeld zijn door Vivionne