Klachten over Hulp-in-huis.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Hulp-in-huis.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Hulp-in-huis.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

15 klachten gemeld
1.2 /10
6 stemmen

Tijdslijn

afschrijven

Klacht van op 28 november 2019 over Hulp-in-huis.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

per 2 december wordt er 15.00 van mijn rekening afgeschreven,die normaal gesproken niet aan de orde is.hulp in huis heb ik vanaf 2017 gemachtigd om iedere maand 7,50 van mijn rekening af te schrijven,iets dat normaal gesproken iedere maand gebeurd.dus... Lees meer

afkopen contract

Klacht van op 26 november 2019 over Hulp-in-huis.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

We waren in onderhandeling over facturatiekosten, hebben ze diezelfde dag al mijn clienten gemaild, dat het contract afgekocht had.ze hebben zelfs toezegging gedaan dat ik het hoef te betalen.een week later kan ik betalen over een fictief termijn van... Lees meer

Dieptriest bedrijf

Klacht van op 18 november 2019 over Hulp-in-huis.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Ooit ingeschreven, diezelfde dag uitgeschreven en nooit verteld over 50 euro bemiddelingskosten. Nooit wat van gehoord behalve dat je ineens 50 euro mag gaan betalen aan bemiddelingskosten. Service is diep maar dan ook diep triest. Een lachertje dit bedrijf. Lees meer