Klacht: Webwinkel huisenthuis.nl stuurt defecte fauteui.

op 11 maart 2018 over Huisenthuis.nl in de categorie Online Woonwinkels

Wij hebben een fauteuil besteld en ontvangen van webwinkel huisenthuis.nl, deze bezit ritssluitingen die defect waren en middels tie rips aan elkaar bevestigd waren,waardoor er natuurlijk grote open gaten,in het meubel zaten.De ritssluitingen konden natuurlijk niet dicht,ik heb een foto toegevoegd,die wel duidelijk zal zijn.Binnen de 48 uur zoals op de website van huisenthuis.nl staat vermeld,heb ik een klacht ingediend.De eigenaar van deze eenmanszaak was het volledig met mij eens en zou het oplossen.Daarna bestelde hij volgens zijn zeggen het verkeerde onderdeel( de zitting)terwijl ik die avond vooraf,nog telefonisch contact met hem had,omdat het zowel de linker als rechter leuning betrof.Vrijdag 9 3 stuurde hij me een mail,van de stoel in de staat zoals hij hoort te zijn,en wilde mij wijs maken,dat de tie rips er zaten voor transport,dus ik heb de tie rips los geknipt,en de hele rits scheurde open.Compleet defect,daarom zaten de tie rips er,om twee kapotte ritsen ,die bovendien geen klipje hadden,aan elkaar te bevestigen.Wij hadden als betaalmiddel voor Afterpay gekozen,om op zeker te spelen,in situaties als deze!Vol verbazing lees ik dan ook in de betaalmail van Afterpay,dat er toch binnen 2 weken betaald moet worden! De TV reclame van Afterpay laat dit anders voorkomen,wij zijn er voor de consument in situaties als deze! Voor een defecte fauteuil.Uiteraard heb ik meerdere foto’s!

Er moet een nieuwe fauteuil komen,die wel in orde is,en de betalingsverplichting van Afterpay ( voor 20 maart )zou moeten worden opgeschort,totdat er een deugdelijk meubel geleverd wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door NF64