Klacht: Huis Orlando geannuleerd 1 minuut voor inchecken

op 03 september 2018 over Airbnb in de categorie Hotels

Ons gezin gaat al jaren kamperen in Europa, maar dit jaar hebben we vakantie gevierd in Amerika, waarschijnlijk de laatste keer dat de kinderen mee gaan dus we wilden dat op een mooie manier afsluiten.
Hard voor gespaard en zorgvuldig een programma samen gesteld, paar dagen New York en dan naar Florida.

Voor de 1e keer via AirBnb een huis geboekt. Contact gehad met de eigenaar, Martin, en alles was in orde. De eigenaar gaf later aan dat dit huis niet meer beschikbaar was, maar hij had een ander huis voor ons, jammer, was iets minder mooi, maar we zijn akkoord gegaan. Wat schetst onze verbazing dat bij het betreden van het huis en op dat moment weer over Wifi te beschikken, een mail te hebben van de eigenaar dat het huis niet beschikbaar was!!!!!!!!???????
Proberen te bellen, AirBnb proberen te bellen, niemand te bereiken, terugmailen dat we al in het huis stonden, mail terug dat we met spoed eruit moesten, anders werd de sheriff gebeld??!!
Snel naar een hotel voor een overnachting, het was al laat en vanwege de Wifi, daar werden we gebeld door AirBnb dat we een nieuw huis moesten zoeken!!??
Ze namen wel de kosten van het hotel op zich, (weliswaar nog steeds niet uitbetaald maar verder konden we het uitzoeken), lekker dan ik het hoogseizoen en alles ver van te voren zorgvuldig uitgezocht en gepland.
Nu met slechte Wifi op je telefoon kijken wat er nog beschikbaar en vooral ook betaalbaar is.
Het systeem van een huis boeken en geld dat gelijk van je creditcard wordt afgeschreven werkt ook niet, als blijkt dat het huis dan niet beschikbaar is, na een paar huizen te hebben geboekt, was de creditcard leeg.
Klacht naar Airbnb gestuurd, maar kreeg de mededeling dat ik de voorwaarden maar moest lezen, daarna niets meer gehoord.

Excuses, de reden waarom dit fout is gegaan, waarom ze nog steeds met deze huiseigenaar in zee gaan, reviews van deze eigenaar laten zien dat wij niet de enige zijn waarbij dit is gebeurd.
Vergoeding van gemaakte kosten van hotel, en vergoeding van 2 vakantie dagen. We moesten onze planning dusdanig omgooien dat we de van tevoren geboekte pretparktickets niet konden gebruiken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bardo28