Klacht: Bestelde spullen niet geleverd

op 27 december 2014 over http://thesoccershirtstore.nl/ in de categorie klachtmelden

Voetbalshirt en broek van Chelsea ( Hazard 10) In november besteld en betaald. Bevestiging gekregen dat het onderweg is! Na drie weken nog steeds niks binnen. Na een paar keer te hebben gemaild kreeg ik een track&Trace code! Ik kan deze bij geen enkele pakketdienst terug vinden. Het was een sinterklaascadeau voor mijn zoontje, toen hebben we er maar een kerstcadeau van gemaakt! Helaas na 5 weken nog geen shirt!

Geld terug storten!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over http://thesoccershirtstore.nl/

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar http://thesoccershirtstore.nl/ over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over http://thesoccershirtstore.nl/ nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door http://thesoccershirtstore.nl/ in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat http://thesoccershirtstore.nl/ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 03 februari 2015 om 06:07 geantwoord

Uw bestelling werd verzonden naar u.

Het geregistreerde nummer levertijd voor het pakket is;

RR118060957TH

Met riendelijke Groeten