Klacht: HTC one X als lease telefoon met nieuwe abonnements vorm

op 27 december 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Deze mobiel heeft van het begin af aan niet goed gewerkt. Hier meerdere malen over gebeld, in de winkel langs geweest. Internet verbinding was slecht. Als ik er mee belde kon ik zelf een gesprek niet beëindigen. En op het internet verhaal werd door een medewerker van de HI gezegd dat ligt aan de omgeving, KPN heeft de beste mobiele provider ontvangst.
Maarja…..inmiddels een nieuwe simkaart verder, één keer reparatie à 2 weken door smartcare weg, met een gelijkwaardige vervangende mobiel (nou echt niet dus) en één keer reparatie door HTC á ruim 2 weken weg….is het probleem niet opgelost.
En vandaag op 2e kerstdag….heeft mijn mobiel de geest begeven.

Een nieuwe mobiel. Ik ga nu iet één dag meer zonder een mobiel zitten zoals mijn eigen mobiel.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 07 januari 2013 om 09:17 geantwoord

Beste M.Klijnjan,

Vervelend om te horen dat je problemen hebt met Hi Smartcare. Aan de hand van je situatieschets haal ik dat het gaat om een abonnement wat is afgesloten bij Hi. Helaas moet ik je voor vragen en klachten met betrekking tot Hi abonnementen doorverwijzen naar hen. Hi webcare is te vinden via deze links: https://bit.ly/XUWUz5 en https://on.fb.me/t0mA3x . Als je hier je klacht neerlegt zullen zij deze voor je oppakken. Ik ga ervan uit dat ze deze naar wens zullen oplossen.

Daan
KPN Webcare

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Mobiel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door M.klijnjan