Klacht: hr.reiding

op 25 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb in dec j.l. een hd-light abonnement aangeschaft.
prima,maar ik kan niet in mijn canaldigitaal pagina komen
als ik op account druk dan moet ik twee wachtwoorden intoetsen en daar gaat het mis.erkomen twee rode kruizen achter met de mede deling er is iets fout gegaan.
ook de link werkt niet.(vele malen geprobeerd)

Gewenste Oplossing:

stuur per brief een gebruikersnaam en een wachtwoord dan kan ik dat eens proberen.
w.reiding
nesserpark41
schagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Canaldigitaal een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 18 februari 2014 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben u op 05-02-2014 per email geinformeerd over het wachtwoord van uw mijnCanalDigitaal account. Hierop hebben wij geen antwoord meer ontvangen en om die reden sluiten wij dit bericht.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 1505wieb