Klacht: hr pouwels

op 06 april 2013 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

helaas heb ik als zovele mensen het zelfde probleem nooit om s cheermesjes gevraagd maar gewoon toegezonden ze hebben mij zomaar een klantnr53027201515 en internet code3514 gegeven nu krijg ik een aanmaning in huis met10euro verhoging betaal ik echter niet dan sturen zij mij een incasso bureau op dak met de mededeling dat het dan 40 euro aan kosten wordt gerekend wat kan ik doen .

Gewenste Oplossing:

niet betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexifront

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexifront nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Flexifront

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Wij hebben op 10-4-2013 een brief van u ontvangen dat u het lidmaatschap stop wilt zetten. dit is ook op deze datum gebeurd. U ontvangt geen zendingen meer van ons. Mocht u vragen hebben horen wij dat graag van u.Met vriendelijke groeten, Courlux klantenservice

Flexifront

Heeft op 05 augustus 2013 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben op 10-4-2013 een brief van u ontvangen dat u het lidmaatschap stop wilt zetten. dit is ook op deze datum gebeurd.
U ontvangt geen zendingen meer van ons.
Mocht u vragen hebben horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groeten,
Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door gerrit5609