Klacht: HP ENVY 5640 blokkade stuurprogramma

[email protected] op 25 oktober 2017 over Microsoft in de categorie Software

Sinds ik mijn Windows 10 ge-update had werkte mijn HP ENVY 5640 niet meer. Na alle pogingen gedaan te hebben door o.a. de oude Installatie op PC te verwijderen en geheel opnieuw te installeren werkte niet voor 100%.
Alle aansluitkabels en Internet was 100% in orde , behalve de printer. Uiteindelijk heb ik telefonisch kontakt gehad met Windows, ook dat hielp niet ik moest kontakt met HP opnemen. Daarna heb ik telefonisch kontakt met HP ondernomen en die hebben mij van het probleem afgeholpen. Echter wel door: €. 19,95 te betalen. Dara echter bleek de fout bij WINDOWS-10 (Microsoft) te liggen. In Windows 10 bij de UPDATE bleek daardoor een blokkade te zijn in de volledige stuurprogramma waardoor dit probleem veroorzaakte. Bij HP vertelde men dat Ik (G. Sanders) daar absoluut niets aan kon doen en dat het te maken had met Windows 10 software.

Eerlijk gezegd ben ik tevreden als: a) Zo spoedig mogelijk dit probleem in Windows 10 definitief verhelpt ..en.. Dat ik de gemaakte kosten vergoed krijg ad: €. 19,95 die ik aan HP moest betalen om van dit probleem geholpen te worden, die uitendelijk niet door mij maar door Windows 10 software was veroorzaakt.

Met vr. gr. G.T.M. Sanders

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door