Klacht: Houtworm in houten sierpaneel

op 30 september 2017 over Trendhopper in de categorie Meubelwinkels

Voor 50 euro een houtpaneel bij Trendhopper gekocht. Na een pasr weken blijkt er hougworm in te zitten en contacten we Trendhopper. Na vele email wisselingen komen ze met de oplossing: u krijgt een cadeaubon van 25 euro en u moet edn bus van HG kooen om de houtworm te bestrijden. Wij hebben aangegeven hier niet mee akkoord te gaan. Maar het duurt lang voordat Trendhopper weer wat laat horen. Ook het hoofdkantoor maar ingeschakeld. De directdur dhr Vroone Die zeggen dat het al zolang geleden is. Ja als je heel lang wacht met anteoord geven trendhopper dan is het idd heel lang geleden nou ja. Wat een schandalig bedrijf die Trendhopper. Geen excuses van Trendhopper gehoord, geen sorry. Ze zouden zich moeten schamen. We hebben het over 50 euro

Gewoon 50. Euro terug

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trendhopper

Reactie van de melder van de klacht GeenTrendhoppertjes

1 maand geleden - Wat een slechte zaak en wat een schandalige schofterige behandeling van Trendhopper. Ik zou iedereen willen adviseren om er niet te kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trendhopper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GeenTrendhoppertjes