Klacht: houdt zich niet aan de regels

op 17 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

jullie hebben een regel als ergens anders goedkoper is krijg je het gratis … nu blijkt dat de melk bij de AH en lidl 10 cent goedkoper is dan de houdbare halfvolle meld van de jumbo gaat om de goedkope variant … nu kwamen we met de bon bij de jumbo boreel deventer was helaas de manager er niet is.. werd mijn man niet netjes te woord gestaan en werd gezegd dat dit niet goedkoper was omdat het geen amerk is .. dit staat niet bij de borden aangegeven het agaat erom of je het goedkoper bij een andere supermarkt kan krijgen .. ik snap wel dat het best veel is 10 cent maar als jullie die regel hebben moe je je er ook aan houden wij halen alle boodschappen bij de jumbo maar moeten speciaal nu voor de melk naar de AH of Lidl en aangezien erbij ons zo 12 tot 18 pakken melk in de week erdoor gaan .. (melkdrinkers en groot gezin ) is dat toch wel groot verschil

excuus en dat de jumbo zich houdt aan de regels waar ze mee adverteren ..

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ericawilma2