Klacht: Houdsbaarheid /vers garantie JUMBO is een leugen

uhibukki op 24 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vanochtend mijn boodschappen gedaan bij de Jumbo. Vlees meegenomen en kwam een pak tegen met de datum van vandaag en daaronder nog een (versgarantie betekend dat je dat dan gratis mee mag nemen).

Dus ben ik nog eens verder gaan kijken en uiteindelijk een mandje gevuld en bij de kassa netjes aangegeven van de versgarantie. Ik word naar de “service” balie gestuurd.
Daar wordt me meegedeeld dat ik het gezocht en dat dat niet mag, ik mag daarom ook niets meenemen. De versgarantie geldt alleen als je “per ongeluk” iets tegenkomt.

Ik kan dit echter niet op de website vinden … wel (en ik Quote: “Wij garanderen dat onze producten minstens tot en met morgen houdbaar zijn. Vind je ondanks onze zorg in de winkel toch:
een product met de datum van vandaag, dan krijg je het gratis mee als dank voor je melding.
een product met een verstreken houdbaarheidsdatum, dan ontvang je als dank voor de melding één exemplaar van het betreffende product met een goede datum gratis”. end quote)

Er staat toch echt “Vind je” en verder nergens voorwaarden. Volgens de servicebalie is dit echter toch wel te begrijpen? Nou ik begrijp het niet, ik verzin de versheid of houdbaarheidsgarantie niet, ik wil er enkel gebruik van maken.

Ik wil het vlees (of een vergoeding) wat ik vandaag niet mee mocht nemen en ik wil dat ze de voorwaarden op de website en uitingen aanpassen, zodat het algemeen bekend is en niet wordt toegepast zoals de winkel dat wil.
Iets toezeggen en dan vervolgens niet willen uitvoeren, is wat mij betreft een no go wat betreft de service van een winkel.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door