Klacht: Houdbaarheidsdatum

op 22 augustus 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Gewoon structureel producten over de houdbaarheidsdatum heen en dan heb ik het over vlees , groenten en zuivel of …er zit 1 of 2 dagen houdbaarheid op dus 2 ltr melk in één dag opdrinken. Heb diverse malen aan de bel getrokken bij de bedrijfsleider en het hoofdkantoor maar blijkbaar maakt het ze niks uit !! Gelukkig kan ik naar de Plus , AH en of Jumbo maar helaas die oudjes met hun rollatortjes zijn gebonden aan deze Dekamarkt waar de versheid ver te zoeken is !! De andere genoemde supermarkten hebben een zeer ruime houdbaarheidsdatum en als het nog twee dagen houdbaar is wordt het afgeprijsd ! Wat wel zo netjes is.
Ik ben helemaal klaar met de Dekamarkt op de Anthony Fokkerlaan vindt het crimineel dat de oudjes hier worden opgeschept met oude of verlopen meuk.

Niet meer na aanhoudende klachten te hebben neergelegd bij het hoofdkantoor en de supermarkt zelf.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 23 augustus 2017 om 08:57 geantwoord

Goedemorgen meneer Haanschoten, ik zie dat u gisteren ook mijn collega van de afdeling klantenservice aan de telefoon hebt gesproken. Uw melding over onze winkel is daarom inmiddels al in behandeling genomen. Wij nemen later in de week nog contact met u op. Met vriendelijke groeten, DekaMarkt klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Pepper710

2 maanden geleden - Hoeft van mij niet is toch tegen dovemansoren gezegd als ik dit deze problemen al meerdere malen heb gemeld ,eerst gewoon bij personeel en bedrijfsleider daarna twee keer aan hoofdkantoor doorgegeven 😂😂 en geloof je toch zelf niet dat ik nog vertrouwen heb in de DEKAMARKT ! Nee ik ga wel naar de Plus daar sta je trouwens ook geen uren in de rij bij de kassa ( twee in een rij kassa erbij ) dat was een slogan van de Deka Haha weten ze zeker niet wat die slogan inhoud ! Als er 1 kassa open is en 7 klanten staan ach alles om de kosten te drukken maar service naar de klant ho maar.

Alle klachten die gemeld zijn door Pepper710