Klacht: hotmailaccount geblokkeerd

op 29 juli 2016 over Microsoft in de categorie Software

Mijn hotmailaccount is gehackt en door microsoft geblokkeerd. Wanneer ik mijn alternatieve e-mailadres invul op de **** dan wordt er geen code verzonden. Daarom heb ik nu al 6x het formulier ingevuld (steeds 24 uur wachten) en alle vragen ingevuld. Steeds krijg ik het bericht dat de informatie niet voldoende is om mijn account de valideren. Gisterochtend heb ik een bericht gestuurd naar de \\\\\\\\\\\\\\\’ technische ondersteuning\\\\\\\\\\\\\\\’ van microsoft. Deze zouden binnen 24 uur moeten reageren, maar ik heb nog steeds geen reactie. Ik heb gebeld met Microsoft, maar zij kunnen mij niet helpen en vertellen mij dat de enige optie is om een code te verzenden, of een formulier in te vullen en beide werken dus niet. Ik heb mijn hotmailaccount al 20 jaar en mijn hele leven staat erin en bovendien belangrijke bestanden die ik voor mijn werk nodig heb.

Wanneer ik weer toegang krijg tot mijn hotmailaccount.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sara Dover