Klacht: hotmail geblokkeerd en 4 dagen later geen gehoor

op 16 juli 2012 over Microsoft in de categorie Software

Mijn hotmail is geblokkeerd. Alles wat je op internet kan vinden heb ik geprobeerd. Het laatste redmiddel zou een formulier zijn waarin ze binnen 24uur gaan kijken of jij de werkelijke eigenaar bent van de het mailadres. Deze heb ik al 2 keer ingevuld en nu ben ik 4 dagen verder. Ik krijg geen link binnen op het gegeven andere mailadres. Geen gehoor, persoonlijk contact etc. Microsft is bij mij vlakbij dus, ik wil best wel even met ID langskomen. Maar ze bestaan niet!
Het valt me ook op dat dit HEEL VEEL gebeurd bij ander mail accounts….

Ik moet in mij mail omdat er veel werk in staat! Ik ben freelancer en afhankelijk van heel veel info in mijn mail!

Bericht van Microsoft

5 jaren geleden - Indien U geen reactie krijgt via de klantondersteuning optie van Windows Live raad ik U aan deze vraag te posten op http://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/hotmail

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Microsoft in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht irmahurston

5 jaren geleden - Neeeee, Ik heb wel een gekoppeld email adres....maar daar komt niets binnen! Heb zelfs mijn provider het adres open laten zetten zodat alles wat er maar op lijkt daar binnen komt. Nog meer goede ideeen? Man aan de telefoon van microsoft zegt dat het op te lossen is... wie is hier nou verkeerd bezig. Ik ben nu alles kwijt! Moet ik met id naar microsoft komen!?

Bericht van Microsoft

5 jaren geleden - Indien U bij de opties heeft gekozen voor klantondersteuning en de formulieren heeft gestuurd gaat dit naar een afdeling speciaal voor Hotmail. Dit kan inderdaad enige tijd in beslag nemen. Indien U dus regelmatig in de spam folder kijkt en zoals aangegeven bij de provider heeft aangegeven dat alles daadwerkelijk aankomt moet het goed komen. Over de duur hebben wij echter geen zicht. Vandaar mijn reactie met betrekking tot het forum.

Reactie van de melder van de klacht irmahurston

5 jaren geleden - Heb ik al gedaan! Geen reactie!

Bericht van Microsoft

5 jaren geleden - In de regel wordt op een forum eerst de gelegenheid gegeven om als community lid te reageren alvorens forumbeheerders dit doen. Geen reactie is in dit geval dus geen slecht teken.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Microsoft een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door irmahurston