Klacht: telefoon abonnement

beyto op 01 december 2013 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was vandaag bij een telefoonzaak en wilde een abonnement aansluiten maar helaas kon het niet de oorzaak was (check negatief)
Ik heb een turks paspoort maar daar ligt het probleem niet aan , en ik heb ook nooit een abonnement of iets dergelijk betaald via mijn bank .
Ik wil graag weten warom ik geen abonnement kan aansluiten en dat het zo snel mogelijk kan opgelost worden hopelijk vandaag nog.

Met vriendelijke groeten,

Beytullah karapinar

Gewenste Oplossing:

De fout oplossen zodat ik mijn abonnement kan aansluiten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Bericht van

10 jaren geleden - Beste, Bedankt voor uw vraag. U stelt deze vraag momenteel aan Hotmail/Outlook van Microsoft. De vraag hoort echter niet bij ons thuis. Wij wensen u verder een fijne dag. MVG, Marc

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - Mijn klacht was voor preventel bedoeld hou komt het bij jullie terecht ??

Alle klachten die gemeld zijn door