Klacht: pakket niet compleet

gradje en jose op 25 januari 2013 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bureaustoel Jules gekocht.
Bij het inelkaar zetten misten we de gasveer.
Na contact met de klantenservice moesten we deze zelf ophalen bij de vestiging in Heerlen.
Ikea heeft een verpakking die niet klopt en wij moeten weer die hele afstand afleggen om het ontbrekende onderdeel toch te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Wij willen heel graag dat Ikea ons de reiskosten vergoed.
We hebben 133 km gereisd x ( € 0.19 ) = € 25.27

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotmail.com nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

11 jaren geleden - Beste, U stelt deze vraag aan Microsoft. Stel de vraag daarom even overnieuw bij Ikea. MVG, Marc

Hotmail.com

Heeft op 29 januari 2013 om 17:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

U stelt deze vraag aan Microsoft. Stel de vraag daarom opnieuw bij Ikea.

MVG,
Marc

Alle klachten die gemeld zijn door