Klacht: heer pjca gooyaers [email protected]

gooyaers op 10 januari 2012 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

men blokkeerd zomaar mijn email ontvangst en verzending door wat voor mij ’n raadsel is heb inmiddels ’n nieuw w.w. aange-maakt waardoor alles weer werkte maar dat werd binnen de kortste keren ook weer geblokkeerd ?? waaarom doet men dit allemaal hierdoor ben ik nu ook al mijn mailberichten zoek die mij zijn toegestuurt hier baal ik heel erg van nu is mijn vraag komt dit nog goed ??

graarne wil ik van bovenstaand Emailadres en wachtwooren te gaan afkomen door een heel nieuw adres en wachtwoord te gaan gebruiken want nu wordt ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd !!!!!!!.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - Hotmail accounts worden nooit zomaar geblokkeerd. Wanneer accounts geblokkeerd worden, wordt hier altijd een reden voor opgegeven. Ik wil u dan ook vragen wat de exacte melding is die u krijgt te zien wanneer u probeert in te loggen op uw hotmail account. Hotmail accounts worden vaak geblokkeerd wanneer er bijvoorbeeld Spam verzonden wordt vanaf het betreffende account. Deze spam hoeft nog niet eens door uzelf worden verzonden. Wanneer iemand zichzelf onterecht toegang tot uw account heeft verschaft, kan deze misbruik maken van uw account om dan spam mails te versturen. Microsoft zal dan het account blokkeren zodat u handelingen moet ondernemen om het account opnieuw te beveiligen. Wanneer iemand onterecht toegang tot uw account probeert te krijgen, en dit wordt ontdekt, zal uw account ook tijdelijk geblokkeerd worden. Dit wordt allemaal gedaan om de veiligheid van uw persoonlijke gegevens te waarborgen. Wij kunnen u proberen te helpen, maar dan is het noodzakelijk om te weten wat de exacte melding is die u krijgt te zien als u probeert aan te melden op hotmail. Een tip om door te lezen is de volgende link: http://explore.live.com/hotmail-security?T1=t1&mkt=nl-NL

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - eerst werd er spam via mij verzondenen daarna stond er u heeft zich te vaak proberen aan te melden met een onjuist e-mailadres of wachtwwoord. ik heb momenteel 2 wachtwoorden omdat ik me opnieuw had aangemeld wil echter hier vanaf en alles geheel opnieuw instellen en m'n oude post terug indien mogenlijk

Hotmail.com

Heeft op 30 januari 2012 om 16:13 geantwoord

gooyaers

Heeft op 30 januari 2012 om 16:24 geantwoord

nou er is totaal nog niets opgelost !!!!! ik wordt hier helemaal gestoort van ik kan totaal niet inloggen had 'n nieuw w.w aan-gemaakt wat binnen de kortste keren ook weer werd geblokkeerd door julie dus zit ik met de handen in het haar daar ik niet weet wat ik nu nog moet doen ??????? wil van die oude w.w. af !!!!!!

Bericht van

12 jaren geleden - In een vorige reactie was er gevraagd om de exacte melding die u kreeg te zien. Bij die melding wordt ook aangegeven wat er met het betreffende account gebeurd. Welke stappen worden er bij die foutmelding aangeraden om het probleem op te lossen? Zonder deze informatie kan ik u niet verderhelpen. U geeft deels een foutmelding welke u verteld dat er te vaak met een onjuist e-mail adres en wachtwoord heeft proberen aan te melden. Deze melding staat in lijn met het feit dat er eerst spam verzonden werd van uw mail account. Na het wijzigen van het wachtwoord kan diegene die misbruik maakte van uw account, geen toegang meer krijgen. Daar er alsnog geprobeerd is in te loggen op uw account met de eerder gelekte inloggegevens, krijgt u nu de melding te zien dat er te vaak met onjuiste gegevens is proberen in te loggen op het account. Los van deze melding wordt er in datzelfde scherm ook aangegeven wat de volgende stappen zijn om te doen. Daarbij wil ik vermelden, zoals eerder beschreven: Dat e-mail accounts nooit zomaar geblokkeerd worden. Ook is het niet geheel duidelijk wat u precies wilt bereiken. Wilt u bijvoorbeeld dit account verwijderen en een nieuw hotmail account aanmaken? Graag zie ik dan ook een uitgebreide reactie tegemoet.

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotmail.com beoordeeld.

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door