Klacht: Hotmail account geblokkeerd

op 17 juni 2016 over Microsoft in de categorie Software

Enige tijd geleden werkte mijn wachtwoord voor hotmail opeens niet meer. Ik moest via een secundair mail account wat gekoppeld was aan mijn primaire mail account een code ophalen waarna ik daarmee het wachtwoord van mijn primaire mail adres kon veranderen. Dit deed ik en omdat ik geïrriteerd was veranderde ik ook maar meteen het wachtwoord van mijn secundaire account naar iets wat beter te onthouden was. Dus nieuwe start met nieuwe wachtwoorden zou je zeggen, vervolgens kon ik echter op geen van beide accounts meer inloggen op de 1 of andere manier. Dit is problematisch aangezien ik nu dus ook de wachtwoorden niet meer kan veranderen, Inmiddels is het zelfs zo ver dat Microsoft aangeeft dat mijn primaire mail account is geblokkeerd. Microsoft biedt ook de optie tot eenmalige toegang dmv een code die per sms wordt gestuurd, echter als ik deze optie probeer ontvang ik vervolgens nooit een sms met een dergelijke code. Ik heb de afgelopen 2 weken op alle mogelijke manieren de account herstel formulieren ingevuld die Microsoft op internet heeft staan ter ondersteuning bij een dergelijk geval, maar keer op keer wordt mijn verzoek afgewezen. Er is ook een telefoonnummer (020 500 1500) wat je kan bellen van Microsoft, echter als ik via het keuzemenu richting het probleem probeer te gaan wordt op een gegeven moment opeens de verbinding verbroken waardoor ik nog nooit ook maar iemand van Microsoft hierover heb kunnen spreken.

Ik wil simpelweg weer toegang krijgen tot mijn eigen mail adres. Ik zit hier nu al weken tegen te vechten en ik heb niet het gevoel dat ik de benodigde hulp en ondersteuning hierbij krijg van Microsoft wat ik dus erg teleurstellend vind.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bas1989