Klacht: hotmail account

op 11 januari 2014 over Microsoft in de categorie Software

ik kreeg onlangs tijdens het inloggen in mijn hotmail de melding dat iemand anders toegang heeft in mijn account (exact hoe het beschreven was, weet ik niet meer). Vervolgens moest ik een vragenformulier invullen en ook aamgeven op welk emailadres microsoft mij kon bereiken. Ik heb deze instructies gevolgd. Ik heb het meerdere keren het formulier moeten invullen omdat middels de antwoorden die op de formulieren waren ingevuld, niet hard gemaakt kon worden dat ik de eigenaar ben van dat account. Uiteindelijk lukte het en kreeg ik op dat andere emailadres de instructie hoe mijn wachtwoord gereset/gewijzigd kon worden. Dit moest middels een link. Deze link heb ik aangeklikt en kon mijn wachtwoord wijzigen. Het wachtwoord moest aan minimaal 8 karakters voldoen. Ik heb mijn nieuwe wachtwoord ingevuld en vervolgens moest je nogmaals bevestigen. Na de bevestiging kreeg ik de melding dat de sessie is verlopen. Daarna kon je middels reset wachtwoord knop de poging doen je wachtwoord te resetten. Helaas moet je bij deze optie een code krijgen.Deze code krijg je toegestuurd in je account of je kunt een vraag beantwoorden die je bij het aanmaken van een account kunt invullen. Helaas kon ik mijn emailadres niet doorgeven omdat deze geblokkeerd is en de vraag heb ik meerdere keren beantwoord, zonder enige resultaat. Ik kreeg toen de melding dat ik het te vaak heb geprobeerd en wedrom binnen 24 uur opnieuw moet proberen. Ik daarna wederom meerdere keren het vragenformulier imgevuld. In de hoop dat ik eindelijk middels de verzonden link alsnog mijnwachtwoord kon wijzigen toegang zou krijgen tot mijn account. Helaas bleef ik de melding krijgen dat de sessie is verlopen! Heel frusterend hoor. Vandaag ik ik het wederom weer geprobeerd en nu krijg ik de melding dat ze teveel meldingen hebben gehad en ivm privacy het maar beter is dat ik een nieuwe account aanmaak. Ik vind het knap vervelend dat ik microsoft nergens kan benaderen om uitleg te geven waarom ik zo vaak heb geprobeerd om mijn wachtwoord te resetten. En dat bij wijzigen van het wachtwoord elke keer de melding zichtbaar werd dat de sessie
is verlopen, pffff erg frustrerend

dat ik weer toegang krijg in mijn hotmail account.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Microsoft in behandeling genomen

Bericht van Microsoft

3 jaren geleden - Beste, Bedankt voor uw vraag. Indien u niet in het account kunt komen, kunt u de stappen op de onderstaande website volgen om het account te deblokkeren. https://bit.ly/MO2IVN Indien u hiermee nog geen toegang tot de account hebt gekregen, neem dan contact op met het Windows Live team via https://bit.ly/I1by1p . U krijgt een formulier. VUL DEZE ZO VOLLEDIG MOGELIJK IN. Vraag ook geen nieuw formulier aan want er staat een timer op deze aanvraag. Vraagt u daarom binnen 5 werkdagen een nieuw formulier aan, dan start de timer weer opnieuw en duurt het enkel langer. Als het niet lukt om bovenstaand formulier in te vullen dan kunt u het volgende formulier gebruiken: https://bit.ly/ODsBUq. Dit is de enige weg voor het deblokkeren van accounts. Voor vragen en problemen met betrekking tot Outlook.com (Hotmail) kunt u op het Outlook forum terecht: https://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/mail MVG, Marc

Alle klachten die gemeld zijn door rbondhla